یک ترفند جالب در یاهو مسنجر

در یاهو مسنجر وقتی که وارد یک روم میشید در کنار ID شما یک آیکون کوچک وجود داره که روی آن نوشته" !Y " وقتی که روی آن کلیک کنید کلمات مختصر مفیدی وجود داره که مثلا میخواهید به دوستتون بگین که باهاش موافقین از لیست اون ( Agree ) انتخاب می کنید.
حالا می خواهیم بگیم چطوری کلمات و جمله های جدید رو به این لیست اظافه کنیم.
برای این کار ابتدا وارد پوشه ای شوید که یاهو رو در آنجا نصب کرده اید که معمولا در این آدرس :

C:\Program Files\Yahoo!\Messenger\emoter_user.dat

قرار داره...
پس از این که به این پوشه رفتین کافیه که فایل emoter_user.dat را با برنامه Notepad باز کنید.
بعد که فایل رو باز کردین متن زیر رو توش را نشان می بینید:

# You can add custom emotions to this file
# syntax:
# EmotionName\\Room Emotion Text\\User Emotion Text(should contain a %s where you want the user name to appear)
#
# Please refer to the following sample:

Custom\Hey room you can create custom emotions by editing the emote_user.dat file\Hey %s you can create custom emotions by editing the emote_user.dat file

خود یاهو یک مثال با نام:
custom داره که نشون میده که چطوری متوانید خودتان یک جمله رو به اون اظافه کنید:
توجه کنید علامت# به معنی راهنما هست و داخل متن حساب نمیشه !

در این قسمت میتوانید برای خودتون یک جمله اظافه کنید. برای این که متن شمارو با یک کلمه مختصر شده نشان دهد کد را ا شروع کنید خوب حالا فایل رو Save کنید و خارج شوید. البته لازمه که دو نکته زیر رو به خاطر داشته باشید :

۱:توجه کنید موقع Edit کردن یاهو مسنجر باز نباشه.
۲:کلمه های که به یاهو اظافه می کند جمعا تعدادشون از ۵۰۰ کارکتر بیشتر نشه.
نظرات 3 + ارسال نظر
نینجون چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:17 ق.ظ http://pixx.blogsky.com

سلام
وبت باحاله
مخصوصا این پستت
راستی میدونستی با گذاشتن آگهی تو وبلاگت از وبلاگت درآمد کسب کنی
مثله من
امتحانش مجانیه و ضرری نداره
پس به اینجا یه سر بزن و ثبت نام کن:

http://www.oxinads.com/?a=2977


توحید چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:41 ق.ظ http://www.saatsheni12.persianblog.ir

دوست عزیز سلام

خوشحام از اینکه دعوت ما را برای تبادل کلیک پذیرفتید.

تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که به سایتهایی که به شما معرفی میکنم رفته و از تبلیغ آنها دیدن نمایید یعنی بر روی بنر تبلیغی آنها کلیک نمایید وآنها هم در ازای بازدید شما بر روی بنر تبلیغی شما کلیک میکنند و از تبلیغات موجود در سایت شما دیدن مینمایند به این ترتیب چون کلیکها از سیستمهای متفاوت میباشد تقلب محسوب نمیشود و افزایش درآمدمان هم بیشتر میشود .

برای اولین بار با خودم تمرین میکنید و از دفعه بعد شما را با اعضای دیگر هم در چندین مرحله آشنا میکنم .

کارهایی که انجام میدهیم به ترتیب بدین صورت است :

1- من ابتدا بر روی یکی از بنرهای تبلیغاتی شما کلیک می کنم.

(امروز چهار شنبه من یک کلیک بر روی تبلیغ شما کردم )

این پیامی است که به صورت خصوصی برای شما ارسال میکنم و

شما هم باید به سایت من بیایید ویک تبلیغ را کلیک نمایید و سپس به همین طریقی که برای شما در داخل پرانتز نوشتم برای من یک پیام خصوصی ارسال کنید. ولی دقت داشته باشید زمانی که بر روی تبلیغ کلیک میکنید باید صبر کنید تا صفحه بطور کامل لود شود و بعد صفحه را ببندید .

2- در مرحله بعد یک پیام عمومی هم میفرستید به این مضمون : (شما یک پیام خصوصی دارید) تا من متوجه شوم که شما از تبلیغ من دیدن کرده اید زیرا پیام خصوصی در صفحه نظرات نمایش داده نمی شود .

سپس آی پی شما را با آی پی که در سیستم ثبت شده مطابقت میدهم و برای روزهای بعد هم همین طور ادامه میدهیم و بدین طریق شما در روز آمار ثابت بازدید خواهید داشت و هر بار که شما بازدید کنید ما هم از تبلیغ شما بازدید میکنیم . و به این ترتیب سریعتر به حد اقل درآمد رسیده و در آمد مناسبی خواهید داشت .

به همین راحتی .

حالا من از تبلیغ شما دیدن کرده ام و شما یک بازدید به من بدهکارید وباید یک کلیک بر روی تبلیغ من بکنید . تا من باز هم از تبلیغ شما دیدن کنم.

منتظر کلیک شما هستم بلافاصله بعداز کلیک شما شمارا با یکی دیگر از اعضای گروه آشنا میکنم. تا آمارتان بالاتر رود و هر روز آمار بیشتری به دست آورید.

موفق باشید

توحید چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:47 ق.ظ http://www.saatsheni12.persianblog.ir

دوست عزیز سلام
شما یک پیام خصوصی دارید لطفاْ بعد از خواندن آن پاسخ دهید کلیک یادتان نرود. در ضمن لطفاْ آدرس سایتتان را صحیح وارد نمایید با همان پسوند blogsky زیرا در غیر این صورت برای ورود به سایتتان با مشکل مواجه خواهم شد. حتماً از تبیغ من دیدن نمایید زیرا من تبلیغ شمارا دیدم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد