رایگان!!!!!!!!!!!

- Translate.Net 0.1.3 : با کمک این برنامه رایگان، ابزارهای آنلاین ترجمه از زبانی به زبانی دیگر، یک جا در اختیار شماست. برای این برنامه احتیاج به Net Framework 2.0. بر روی ویندوز خود خواهید داشت. (جدید)
- Transcomplex Calculator : یک ماشین حساب 44 کیلوبایتی خاص. (جدید)
- MediaSweeper 3.20 : یک ابزار کمکی برای مدیریت فایل‌های استفاده نشده برنامه ادوب Audition. (جدید)
- Some PDF Image Extract 1.2 : این برنامه حدودا 900 کیلوبایتی یک کاربرد جالب دارد. کافی است یک فایل PDF بهش بدهید تا عکس‌های داخلش را برای شما جدا کند. به همین سادگی. (جدید)
 
برای دیدن ادامه نرم افزار ها به ادامه مطالب بروید
- Translate.Net 0.1.3 : با کمک این برنامه رایگان، ابزارهای آنلاین ترجمه از زبانی به زبانی دیگر، یک جا در اختیار شماست. برای این برنامه احتیاج به Net Framework 2.0. بر روی ویندوز خود خواهید داشت. (جدید)
- Transcomplex Calculator : یک ماشین حساب 44 کیلوبایتی خاص. (جدید)
- MediaSweeper 3.20 : یک ابزار کمکی برای مدیریت فایل‌های استفاده نشده برنامه ادوب Audition. (جدید)
- Some PDF Image Extract 1.2 : این برنامه حدودا 900 کیلوبایتی یک کاربرد جالب دارد. کافی است یک فایل PDF بهش بدهید تا عکس‌های داخلش را برای شما جدا کند. به همین سادگی. (جدید)
- Image Flip 1.1 : یک برنامه رایگان و کم حجم (در حدود 900 کیلوبایت) که با کمک آن میتوانید عکس‌هایتان را براحتی بچرخانید و یا ببُرید. این برنامه می‌توانید یک ادیتور ساده برای عکس‌های شما باشد.
- File Extension Changer 3.2.2 : کار این برنامه رایگان این است که به سادگی پسوند فایل‌های مختلف را برای شما عوض می‌کند. حجم این برنامه هم در حدود 300 کیلوبایت می‌باشد.
- FIR 1.0.3 : یک برنامه رایگان و مفید برای زیپ کردن فایل‌ها به روشی جالب! با کمک این برنامه می‌توانید فایل‌های مورد نظر خود را به گونه‌ایی فشرده و زیپ کنید که فایل نهایی یک فایل تصویری باشد. حجم این برنامه در حدود 400 کیلوبایت است.
- AutoRun Maker 1.0 : اگر می خواهید برای سی دی یا دی وی دی های خود اتوران (Autorun) بسازید، این برنامه رایگان و حدودا نیم مگی را دانلود کنید!
- SQLExpress Console 1.00 : یک ابزار رایگان، کم حجم و کمکی برای کار با دستورات SQL در MS-SQL servers. حجم فقط 101 کیلوبایت!
- Free Tetris Game : بازی معروف و دوست داشتنی تتریس (Tetris) که معرف حضورتان هست!؟ حجم هم زیر یک مگابایت است. از دست ندهید.
- Desene Animate 1.0 : یک بازی رایگان، کم‌حجم، ساده و کودکانه (با کنار هم قرار دادن اجزای مختلف، شخصیت‌های کارتونی بسازید)
- QuickPause 4.1 : توضیح فارسی برای این برنامه هنوز ارائه نشده است. در صورت تمایل به صفحه انگلیسی مربوط به برنامه مراجعه کنید.
- Memory Games 5.0 : یک بازی رایگان، کم‌حجم، ساده و کودکانه. (عکس‌های مشابه را دو به دو پیدا کنید)
- Free FLV to MP3 Converter 1.01 : با کمک این برنامه رایگان و حدودا دو و نیم مگی می‌توانید فایل‌های FLV را به MP3 تبدیل کنید.
- PeaZip 2.1 : یک برنامه رایگان و 3.31 مگابایتی، برای کار با فایل‌های زیپ که اکثر فرمت‌های رایج را ساپورت می‌کند. با کمک این برنامه ریگان می‌توانید فایل‌های با فرمت‌ها Zip ، Rar ، Tar و ... را باز کنید و همچنین فایل‌های خود را با فرمت‌های دلخواه زیپ و فشرده نمایید.
- Free DHTML Menu Builder 2.1 : اگر می‌خواهید برای سایت یا وبلاگ‌تان یک منوی DHTML بسازید، از این برنامه رایگان و حدودا 900 کیلوبایتی استفاده کنید، کارتان خیلی ساده می‌شود.
- CoffeeCup Free HTML Editor 9.1 : یک ادیتور رایگان برای فایل‌های HTML شما که در واقع یک drag and drop ادیتور می‌باشد. با کمک این برنامه همچنین می‌توانید فایل‌های آماده شده خود را به فضای هاست خود آپلود کنید. البته حجمش یک مقدار بالا و حدودا 20 مگابایت است!
- CSE HTML Validator Lite 8.04 : یک Validator رایگان برای شما. با کمک این برنامه رایگان (همان طور که از نامش پیداست) می توانید کدهای HTML خود را ولید (استاندارد) و به اصطلاح بهینه کنید. (یک طرح استاندارد و ولید به مراتب حرفه‌ایی تر خواهد بود)
- Snappy 0.9.0 : یک برنامه رایگان و مفید برای تهیه اسکرین‌شات (عکس انداختن) از صفحه نمایش. در حدود یک و نیم مگ هم حجم دارد.
- LangOver 5.0 : این برنامه رایگان و 470 کیلوبایتی شما را از زدن دکمه های ترکیبی آلت و شیفت برای تغییر زبان سیستم بی‌نیاز می‌کند. با نصب این برنامه برای تغییر زبان سیستم فقط کافی است کلید F10 را بفشارید!
- DataSafe Backup 1.0.59 : یک برنامه رایگان و 3.30 مگی برای ویندوز ایکس پی شما. کار این برنامه مجانی، گرفتن بک آپ و پشتیبان از فایل‌های شماست. قبل از بروز مشکل به فکر فایل‌های خود باشید که ممکن است بعدا خیلی دیر شود :)
- YahyaNaveed HTML Editor 1.0 : یک ادیتور HTML رایگان دیگر برای شما. حجم این برنامه در حدود یک و نیم مگابایت است.
- WordCollector 1.0 : این برنامه رایگان و کم‌حجم کارش این است که یک آدرس سایت و مشخصات کلمه موردنظر شما را دریافت می‌کند، سپس در آن سایت به دنبال آن کلمه (یا کلمات) می گردد و کلمات پیدا شده را در یک فایل تکست برایتان ذخیره می‌کند. (برای اجرای این برنامه باید جاوا روی سیستم شما نصب باشد)
- Killsoft HTML-Editor 2.3 : یک ادیتور HTML رایگان برای شما. حجم زیر پانصد کیلوبایت!! (برای استفاده از این برنامه به Microsoft .Net framework 3.5 احتیاج دارید)
- Quicksys RegDefrag 1.1 : یک برنامه رایگان و کم حجم (زیر یک مگ) برای اینکه یک حال اساسی به رجیستری ویندوز شما بدهد و با از بین بردن فواصل اضافی و ... آن را بهینه کند.
- Squash 0.3 : یک برنامه رایگان و کم حجم که برای تغییر دادن سایز (اندازه) عکس های شما به کار میرود. با کمک این برنامه می توانید چندین عکس را به طور همزمان تغییر اندازه بدهید. علاوه بر ویندوز بر روی لینوکس و Mac هم جواب می دهد.
- SQL Excel 1.01 : یک برنامه و به عبارتی پلاگین رایگان برای مایکروسافت اکسل. با کمک این پلاگین به سادگی می تواند اطلاعات و داده‌ها را از SQL Server ، MySQL ، Oracle به اکسل وارد کند.
- FotoSketcher 1.5 : یک برنامه رایگان برای ویرایش کردن عکس. این برنامه رایگان است و زیر دو مگابایت هم حجم دارد.
- Log Statistics Server : برنامه‌ایی رایگان و حدودا 630 کیلوبایتی برای آنالیز Log ها. برای اطلاعات بیشتر به صفحه مربوط به این برنامه مراجعه کنید. (با کلیک بر روی عنوان انگلیسی این برنامه)
- Dead Simple Downloader 2.00 : یک دانلود منیجر زیر یک مگ و رایگان با امکانات فوق‌العاده و گزینه‌های متعدد. از دست ندهید.
- Applications Usage Monitor 4.0.1.0 : برنامه‌ایی رایگان و حدودا 236 کیلوبایتی برای مانیتور کردن مدت‌زمان استفاده از برنامه‌های مختلف، مانیتور کردن میزان حافظه مصرفی سیستم و ... یکی دیگر از امکانات این برنامه، جلوگیری از اجرای برنامه‌های مدنظر می‌باشد.
- Daphne 1.34 : یک برنامه رایگان و کم حجم برای مدیریت و کنترل پروسس ها در ویندوز. این برنامه پروسس های مرتبط با سیستم عامل را از پروسس های برنامه های اجرا شده جدا می کند و شما به راحتی می توانید برنامه مد نظر خود را متوقف کنید.
- AVStoDVD 1.2.3 : یک برنامه رایگان و البته کمی حجم بالا (حدود ده مگ) برای تبدیل اکثر فرمت های تصویری به DVD.
- Samulos 1.2 : یک بازی رایگان و 2.4 مگی. بازی خانه سازی (تتریس) معروف را که خاطرتان هست!؟ پس این نوع خانه سازی رو هم تست کنید.
- Next Element 1.0 : یک بازی رایگان، پازل مانند، کم حجم (2.31 مگابایت)، فکری و دارای 30 مرحله.
- Free Album Creator 0.8 : یک برنامه رایگان و کم حجم (1.23 مگابایت) برای ساختن آلبوم تصاویر. شما می‌توانید از این آلبوم در صفحات وب استفاده کنید یا آلبوم خود را بر روی یک CD قرار دهید.
- Clickalka 1.30 : یک بازی باحال و البته رایگان. خونه‌های همرنگ و کنار هم رو کلیک کنید تا فرو بریزند. خیال هم نکنید بازی راحتی است، دقت می‌خواهد و تجربه!
- MobaPhoto 1.36 : یک برنامه رایگان برای مدیریت عکس‌های دیجیتالی شما که به شما امکان تغییر سایز، بریدن، برطرف کردن قرمز چشم را به شما می‌دهد. همچنین با کمک این برنامه می‌توانید یک گالری عکس حرفه‌ایی تحت وب بسازید.
- MobaLiveCD 1.2 : با کمک این برنامه رایگان و کم‌حجم می‌توانید LiveCD هایی که دانلود می‌کنید را تست کنید! بدون اینکه ابتدا احتیاج به رایت روی سی‌دی باشد. (LiveCD برنامه‌هایی هستند که لازم نیست روی کامپیوتر نصب کنید، بلکه از روی همان CD اجرا می‌شوند)
- Japplis Toolbox 1.0 : یک تست ادیتور رایگان و کم‌حجم که بیشتر به درد برنامه‌نویسان و حرفه‌ایی ها می‌خورد (البته برای نصب به جاوا نیز، نیاز دارد)
- Free CSS Toolbox 1.1 : اگر شما یک طراح وب هستید و به قولی CSS کار نیز هستید، این برنامه رایگان، کم حجم و فوق العاده مفید و پراستفاده را از دست ندهید. این برنامه کابردی در ارتباط با سی اس اس تقریبا همه کاری برای شما می‌کند. یک CSS ادیتور قوی و سریع، یک Auto-complete که کار شما را در کد‌نویسی تسریع می‌بخشد، چک کننده فایل‌های CSS شما برای یافتن هر گونه ایرادی، کم‌کننده حجم فایل نهایی CSS شما تا هفتاد درصد! و امکانات کاربردی دیگر
- NoClone 2007 Home : با کمک این برنامه (که نسخه رایگان هم دارد) شما می‌توانید در داخل کامپیوتر به دنبال فایل‌های مشابه بگردید و یکی از آن را نگه دارید و فایل‌های اضافه را پاک کنید و از این طریق به کاهش فضای هارد دیسک تان هم کمک کنید. ضمنا این برنامه کاربردهای مشابه نیز دارد.
- NT Email Notifier : یک برنامه رایگان و زیر یک مگ که به شما اجازه چک کردن بی‌نهایت میل‌باکس را می‌دهد. این برنامه از POP3 نیز پشتیبانی می‌کند.
- HoverIP 1.0 beta : با کمک این برنامه رایگان و 604 کیلوبایتی می توانید اطلاعات مختلف مربوط به یک آی پی، آدرس یا دامین را براحتی بدست آورید.
- HoverSnap 0.8 : یک برنامه حدودا سیصد کیلوباتی برای عکس گرفتن از صفحه نمایش با امکانات و شرایط مختلف.
- PAD XML Extractor 2.0.1.5 : برای ابزار رایگان کم حجم که به درد افرادی می خورد که با فرمت XML سر و کار دارند.
- WinProgressX 2.0 : این برنامه کیلوباتی و رایگان به درد نرم افزار سازان می خورد. یک Classical Progress Bar Control کم حجم.
- Disk Copy 2.0 : یک برنامه رایگان و البته کمی حجیم (حدودا 20 مگابایت) برای کپی سکتور به سکتور دیسک و پارتیشن شما. اگر قصد دارید هاردتان را به یک هارد جدیدتر و با ظرفیت بیشتر تبدیل کنید و نمی‌خواهید اطلاعات‌تان را از دست بدهید، این برنامه رایگان می‌تواند کمک مناسبی برای شما باشد. (این برنامه هر آنچه در هارد قدیمی شما باشد را برای‌تان کپی می‌کند)
- Projectile 1.0 : یک برنامه تقریبا تخصصی. برای دریافت توضیحات انگلیسی مربوط به این برنامه، به صفحه اختصاصی این برنامه مراجعه کنید.
- Breakout in Space : یک بازی رایگان و جالب البته کمی قدیمی. شما باید با کمک یک صفحه متحرک و یک توپ، خانه‌های موجود در صفحه را از بین ببرید‍!
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد