فضای رایگان.20گیگ.ساب دومین.هاست رایگان.پهنای باند رایگان.اپلود


شاید شما هم با شنیدن عنوان مطلب از تعجب شاخ درآورده باشید ولی مطمئن باشید ما هیچ وقت به کاربران خود دروغ نمیگوئیم و برای تبلیغات چیزی را منتشر نمیکنیم.
امروزه پیدا کردن یک فضای رایگان و مطمئن ، برای وبلاگ نویسان و وبمستران فارسی کاری مشکل است که معمولاً سایت های فارسی سرویس دهنده فضای کم در اختیار کاربران میگذارند و یا برای آنها محدودیت دانلود قرار میدهند و لی امروز ، با این پست میخواهم همه را از این مشکل خلاص کنم.


سایت Giga CitieS یکی از بهترین سایت هایی است که میتواند شما را در این باره کک زیادی نماید.این سایت با فضای رایگان فوق العاده ای که عرضه کرده ، توانسته هزاران کاربر و وبمستر را از سرتاسر دنیا جذب خود کند و محیط امنی را برای ایجاد سایت های رایگان و یا آپلود فایل ها تهیه نماید.
این سایت اکانات نامحدود و باور نکردنی دارد که ما در زیر به چند مورد از آنها اشاره میکنیم :
- ارائه 20 GB فضای رایگان برای هرکاربری
- ارائه 300 GB پهنای باند به طور ماهانه برای هر کاربری
- اختصاص ساب دامنه از سایت Gigacities
- پشتیبانی از زبان برنامه نویسی PHP
- امکان ایجاد و مدیریت MySQL و نصب CMS
- فضای اهدا شده کاملاً رایگان است و هیچ تبلیغاتی ندارد
- و ...
دیگه فکر نکنم از این سایت محشرشو پیدا کنید 20 گیگ فضا بعد 300 گیگ پهنای باند ماهیانه پرشن گیگ یا پار اسپیس 1 گیگ فضا با 1 گیگ پهنای باند میدند که اونم تازه دعوت نامه میخواد خدایی این سایتو برین حالشو ببرین به دوستانتونم معرفی کنید
حالا فکر کنم فهمیده باشید که چرا به این فضای رایگان من گفتم "هاست لینوکس"
البته این سایت قوانین سختی دارد و شما نمیتوانید به فکر کارهای غیر اخلاقی بیفتید و به هیچ وجه این کار را انجام ندهید زیرا در این صورت کاربری شما بسته میشود و دیگر شما نمیتوانید با آن مشخصات و شماره شناسایی یا IP در آن سایت عضو شوید.
در ضمن ، میدانم که خیلی از افراد پس از خواند این مطلب دست به کپی برداری از آن میشود ، این کار اشکال ندارد ولی به شرطی که حتماً نام منبع به نام سایت www.gisha.co.cc در آن ذکر شود .

نظرات 1 + ارسال نظر
حبیب دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:09 ق.ظ http://toodownload.mihanblog.com

سلام
جایی برای ارسال پیام خصوصی ندیدم
به هر حال از اینکه به وبلاگم سر زدی ممنونم
منم از مطالب شما استفاده کردم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد